Polka, Owies maseczka do twarzy


Wracam po sporej przerwie z wieloma recenzjami dla was, a dziś zrecenzuje maseczkę do twarzy Owies, elastyczność + odżywienie marki Polka. Otrzymałam ją w paczce urodzinowej więc miałam sporo czasu na to by ją przetestować chociaż po jednej aplikacji dużo nie opowiem.


Maseczka ma konsystencję kremową i gęstą, bardzo łatwo się rozprowadza, a po nałożeniu wchłania się w skórę prawie w całości. Resztę kosmetyku można wmasowac w skórę bądź usunąć wacikiem, ogromnym plusem jest to, że nie trzeba jej zmywać.


Kosmetyk znajduje się w saszetce, mi starczyła na dwa użycia. Saszetka ma piękną i spokojną szatę graficzną, mimo tej formy opakowanie nie utrudnia wydobywanie kosmetyku.


Efekt jaki zauważyłam po dwóch użyciach jest zadowalający, a nawet bym powiedziała świetny. Skóra jest miękka i przyjemna w dotyku, ponadto odpowiednio nawilżona. Zdecydowanie rewelacyjnie poprawia kondycję skóry, a jej efekt utrzymał się do dwóch dni. Dodatkowo skóra jest odżywiona i delikatnie napięta.


Reasumując jestem bardzo zadowolona z uzyskanego efektu po użyciu maseczki. Skóra zyskała zdrowy i świeży wygląd, dodatkowo jest nawilżona i odprężona.


Komentarze