Burkalifa, CollagenAge-Defying,Krem na dzień z kolagenem


Starość nie radość, ehhhh codzień widzę o jedną zmarszczkę więcej ,ale duchem czuje się młodo. Recenzję Kolagenu od Burkalifa przygotowywałam już od dawna, ale jakoś mnie wena opuściła , aż w końcu wzięłam się w garść i oto recenzja gotowa.


Kolagen z Burkalifa
to krem do twarzy na dzień przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Kolagen zawiera kwas hialironowy, minerały z Morza Martwego oraz masło shea.


Kosmetyk świetnie wpłynął na moją skórę, zregenerował oraz nawilżył, a w dodatku stała się jędrniejsza i elastyczna. Kolagen nie zapycha porów i nie obciąża skóry, dzięki czemu świetnie współpracyje z podkładem do makijażu. Wiem, że mnie nie odmłodzi, ale już po tygodniu stosowania zauważyłam efekty gładkiej i napiętej skóry. Skóra stała się jaśniejsza, promienna i zdrowsza.


Kolagen znajduje się w 50ml słoiczku, który posiada nakrętkę oraz wewnątrz dodatkową zatyczkę. Słoiczek jest szklany i dość ciężki, a szata graficzna prosta i skromna. Dodatkowo słoiczek znajduje się w kartoniku, gdzie są umieszczone informacje.


Na zakończenie śmiało polecam Collagen z Burkalifa, który ma lekką i kremową konsystencję. Nie obciąża skóry i współpracuje z innymi kosmetykami. A jeśli zdecydujesz się go mieć wpadnij TUTAJ, a może coś jeszcze cię zainteresuje, ponieważ Burkalifa ci to oferuje.  

Komentarze