Burkalifa, Countess, EDP


Perfumy to jeden z moich ulubionych kosmetyków, uwielbiam pięknie pachnieć i zaskakiwać. Dziś opowiem o cudownym zapachu godnym królewskiej mości, który skradł moje serce od pierwszego psiknięcia.


Countess
to perfum pochodzenia francuskiego, który w swojej sprzedaży posiada Burkalifa. Burkalifa to litewska firma, która posiada ofertę orginalnych perfum damskich i męskich oraz kosmetyki na twarz, ciało i inne.


Zapach Countess jak wspomniałam skradł moje serce od pierwszego psiknięcia, jest subtelny, pełen energii, a do tego luksusowy. Świetnie się w nim odnajduje, urzeka mnie i dodaje pewności siebie. Jest to zapach iście królewski, który używam na codzień, chociaż świetnie się sprawdza również na wieczór.


Nuty zapachowe: 

Nuty głowy: karmel, wanilia

Nuty serca: mech

Nuty bazy: bursztyn


Jak widać perfum jest ciężki za sprawą nut zapachowych, które idealnie wspólnie się komponują. Delikatne nuty głowy nadają Countess słodkości, a bursztyn u mech dodają subtelnej elegancji.


Perfumy Countess są niezwykle trwałe, każdy ruch uwalnia aromat, a na skórze utrzymują się nawet na drugi dzień. Natomiast na ubraniu zapach utrzymuje się nawet tydzień.


Korzystając z okazji zapraszam do sklepu Burkalifa, gdzie kupicie zapach Countess jak i inne perfumy oraz kosmetyki, a ja z niecierpliwością czekam na wiadomości od was na co się skusiliście. 

Komentarze