Adidas for women, Cool & Care, antyperspirant w sprayu


Czujecie już wiosnę? bo ja tak i już w kolejne antyperspiranty zaopatrzyłam się. Dzięki nim ciepłe dni nie są mi straszne, a ja będę czuć się komfortowo. 


Tradycyjnie używam antyperspirantów w sprayu, jest to dla mnie najlepsza forma ochrony. Dlatego na dziś przygotowałam recenzję antyperspirantu w sprayu Adidas Cool & Care.


Jest to jeden z moich ulubionych antyperspirantów, który stworzony został by sprostać konkretnym potrzebom. Antyperspirant znajduje się w metalowej puszce, jest dośc spory, a przy tym wydajny. Szata graficzna bardzo mi się podoba, jest prosta i dziewczęca. Opakowanie dobrze leży w dłoni, aplikator się nie zacina, tym samym dobrze rozpryskuje kosmetyk. 


Antyperspirant spokojnie apewnia świeżość przez cały dzień bez koniecznośc ponownej aplikacji. Zapach jest świeży, delikatny i przyjemny, nie drażni i nie gryzie się z innym zapachami. W zapachu wyczuwam delikatną cytrusowo-kwiatową woń.


Kosmetyk świetnie utrzymuje świeżość, nie robi plam i nie brudzi, nie pozostawia białego nalotu. Dodatkowo antyperspirant nawilża skórę pach, ale nie jest to uciążliwy efekt. 

Komentarze