Tołpa, Dermo Face, Hydrativ, Maska- kompres nawilżająco-odprężająca na twarz, szyję i pod oczy



Tołpa to marka dermokosmetyków, których zadaniem jest kompleksowa pielęgnacja skóry. Dziś opowiem w kilku zdaniach o masce-kompres nawilżająco-odprężającej. Jest to maska, która silnie nawilża skórę, łagodzi podrażnienia oraz eliminuje oznaki zmęczenia i stresu.

Maskę mam już spory czas, ale nie było okazji by ją przetestować. Okazja trafiła się niedawno, gdy słońce mocno wycuszyło moją skórę. maska ma gęstą konsystencję, nie spływa z twarzy, a ja ją użyłam jak krem wmasowując ja w skórę.

Skóra po masce jest widocznie ukojona, świeża i elastyczna oraz przyjemna w dotyku. Fajnie regeneruje skórę, ponadto wygładza oraz odpręża. Twarz zyskała nie tylko świeży i zdrowy wygląd, ale stała sie również pełniejsza i delikatna.

Maska-kompres z Tołpa świetnie łagodzi i koi podrażnienia, bardzo dobrze się wchłania nie pozostawiając lepkiej warstwy. Nie używałam jej na codzień, jedynie kiedy skóra wydaje mi się przesuszona i chce ją nawilżyć.

Komentarze