Joanna, Multi Cream Color Efect 3D


Moje włosy już doświadczyły mnóstwo kolorowych farb, miałam blond, czarne, różne odcienie brązu, fiolety czy czerwienie. Lubię co jakiś czas zmienić coś we włosach, jak nie ścięcie to kolor albo obie rzeczy jednocześnie. Ostatnio zdecydowałam się na kolor czerwieni, który okazał się daleki od oferowanego.

Przedstawiam zatem farbę do włosów Joanna Multi Cream Color Efekt 3D w odcieniu intensywna czerwień. Kolor na opakowaniu jest niesamowity, o takim właśnie marzyłam, ale niestety na moich ciemnych włosach wyszedł troszkę ciemniejszy.

Nie jest to kolor idealny, ale zaczął mi się nawet podobać, w słońcu nawet wygląda na czerwień, a do tego włosy fajnie wyglądają. Czasami mam wrażenie jakbym miała pasemka, które jedne są czerwone, a drugie ciemniejsze.

W zestawie znajduje się instrukcja, rękawiczki, farba w tubce, utleniacz oraz maska keratynowa do włosów.
Maska jest jednorazowa i zalecana do użycia zaraz po farbowaniu, zapewnia włosom miękkość i gładkość oraz podkreśla blask koloru.

Praca z farbą nie sprawia problemów, szybko się ją przygotowuje oraz nakłada na włosy. Po wymieszaniu składników farba ma kremową konsystencję. Bardzo łatwo się zmywa jej nadmiar i pozostawia kolor na włosach. Nie barwi skóry, co jest dla mnie ogromną zaletą, gdyż nie jest to estetyczny widok z plamami na szyi czy czole.

Mam farbę na włosach już prawie miesiąc, na fotkach możecie porównać jej trwałość. Ogólnie kolor nie jest moim wymarzonym, ale zaczął mi się podobać. Farba jest dość trwała, nie spłukuje się z włosów. Nie podrażnia, nie uczula, a przy tym noszenie farby podczas zabiegu nie powoduje swędzenia.

Komentarze