Pixie Cosmetics, Reviving Under Eye Concealer


Rzadko kiedy mam podpuchnięte oczy czy cienie pod nimi. Oj chociaż ostatnio się nie wysypiam i pól nocy nie śpię, a rano wstaje i w lustrze widzę potwora. Cienie pod oczami, do tego spuchnięte jak bańki. Mój wygląd udało się poprawić dzięki korektorowi pod oczy z Pixie Cosmetics.

Korektor pod oczy Pixie Cosmetics jest całkowicie naturalny, zawiera witaminę E oraz A i C, które działają odnawiająco oraz przeciwrodnikowo. Rewelacyjnie kryje cienie pod oczami, utrwala makijaż oraz koryguje niedoskonałości, neutralizuje i rozjaśnia przebarwienia skóry.

Jest to jeden z niewielu kosmetyków, który znakomicie się wtapia w moją skórę i pozostawia ją nieskazitelnie gładką. Korektor ma przyjemną kremową konsystencję, bardzo ładnie i równomiernie się rozprowadza.

Mam kolor 02 Sweet almond to odcień, którywybrałam, ponieważ mam ciemną karnację, a nie chciałam by skóra pod oczami była zbyt jasna. Kolor jest jasno brązowy, delikatnie mieniący się i jest bardzo lekki. Skórę pozostawia w odcieniu naturalnym, idealnie współpracuje z pudrami i podkładami. Nie wysusza skóry, nie waży się z kosmetykami ani nie podrażnia. Utrzymuje się na skórze przez cały dzień tym samym utrzymuje tak długo makijaż.

Korektor znajduje się w małym pudełeczku zamykanym na klik. Dodatkowo wyposażone jest w lusterko, dzięki któremu mogę go mieć przy sobie i w razie potrzeby użyć. Fajnie się sprawdza do poprawek jak również jako baza utrwalająca.

Polecam korektor pod oczy, ponieważ rewelacyjnie wygląda na skórze, jest trwały i kryje niedoskonałości. Ma wiele zalet, a ja zechęcam by się przekonać. Tak więc jeśli zainteresował się ten produkt zaprazam do sklepu Pixie TUTAJ.

Komentarze