EM, Nail, Oliwka do skórek i paznokci


Mimo, że ostatnio moje paznokcie nie widzą hybryd to przyzwyczaiłam się do stosowania oliwek do skórek i paznokci. Mam kilka rodzai różnych marek i każda nawet spełnia swoje zadania.

Oliwka do skórek i paznokci EM Nail mnie zaciekawiła od samego początku. Znajduje się w szklanej butelce i wyglądem przypomina lakier do paznokci. 
Wyposażone opakowanie jest w pędzelek, który ułatwia rozprowadzanie oliwki.

Oliwka jest tłusta, jednakże jej konsystencja jest wodnista, zmiękcza i fajnie natłuszcza skórki powodując, że ich wygląd jest zdecydowanie zdrowszy.

Oliwka jest bardzo wydajna, mam ją bardzo długo, a używam od 2miesięcy regulowanie, a ubytku nie widać. Ponadto ładnie pachnie, wąchając w buteleczce odnoszę wrażenie chemicznego aromatu, ale po nałożeniu na skórki zapach staje się słodki i finezyjny.

Komentarze