BingoSpa, Krem na noc z kwasem migdałowym i proteinami jedwabiu


Jakiś czas temu otzymałam paczuszkęz kosmetykami BingoSpa, które fantastycznie dopasowane zostały do mojej cery i potrzeb. Moja skóra jest tłusta ze skłonnościami do trądziku, dlatego ciesze się, że otrzymałam Krem na noc z kwasem migdałowym  proteinami jedwabiu.






Jest to krem, który pozwala uzyskać poprawę stanu skóry, a zawarty w nim kwas migdałowy poprawia strukturę oraz koloryt skóry, a dodatkowo posiada właściwości przeciwbakteryjne.
Krem w moim przypadku działa niesamowicie na moją skórę, świetnie łagodzi stany zapalne, goi wypryski i zmiany trądzikowe, które mi dokuczają od wielu lat.

Stosuje go regularnie i jestem z efektów bardzo zadowolona, skóra zyskała zdrowy wygląd. Dzięki kremowi moja skóra jesr zregenerowana, wygładzona oraz nawilżona.

Krem znajduje się w szklanej butelce wyposażonej w dozownik, dzieki któremu używanie kremu jest przyjemne i higieniczne. Butelka zamykana jest na korek i dodatkowo opatrzona została srebrną naklejką z umieszczonymi informacjami o kremie.

Komentarze