AA, Odżywczy krem wygładzający pod oczy


W końcu zabrałam się za zaległe testy, powoli będę kosmetyki recenzować by znów nie uzbierało się ich tyle bym nie nadążyła z ich opiniami.

Odżywczy krem wygładzający pod oczy AA zawiera składniki aktywne, tj. 24k złoto, ceramidy, kompleks Omega 3-6-9, INTGC3. Dzięki tym składnikom skóra jest wygładzona i nawilżona, ponadto odżywiona oraz miękka.







Krem znajduje się w tubce z dziubkiem, dzięki czemu jego stosowanie jest łatwe i przyjemne. Jest w dodatku wydajny, a mam opakowanie o poj.30ml , tak więc wystarczy mi jeszcze na wiele użyć. Opakowanie produktu utrzymane jest w złotej barwie z czarnymi napisami.

Konsystencja jest kremowa i lekka, krem ma białą barwę bez zapachu.
Łatwo się go rozprowadza, a krem błyskawicznie się wchłania, bez pozostawiania lepkiej warstwy. Może być stosowany rano jak również na noc, nie podrażnia oczu.

Jeśli chodzi o napięcie czy odżywienie skóry, nic nie zauważyłam, skóra nie jest też rozświetlona. Fakt krem wygładza skórę wokół oczu, ale nie napina jej stąd też nie uelastycznia. Jak dla mnie jest to zwykły krem bez specjalnego zastosowania.

Komentarze