ManFoot, Antyperspirujący krem odżywczy do stóp


O męskie stopy też trzeba dbać, a kto jak nie my kobiety, które z kosmetykami jesteśmy za pan brat. U nas w domu to ja dbam o zaopatrzenie na kosmetyki nawet te męskie. Mam tu wolną rękę i kupuje to co mi się podoba oraz to co uważam, że pomoże w pielęgnacji skóry narzeczonego.

Narzeczony całe dnie chodzi w pełnych i do tego ciężkim obuwiu, niestety takie uroki jego pracy. Tak więc jego stopy cierpią z tego powodu. Aby im ulżyć zaopatrzyłam starego w Antyperspirujący krem odżywczy do stóp ManFoot, którego zadanie to redukcja nieprzyjemnego zapachu stóp, odżywienie i uelastycznienie ich skóry.

Opakowanie jest proste o barwie szarej, nie rzucające się w oczy, zdecydowanie różni się od damskich kremów do stóp. Zdradzę wam, że od czasu do czasu i ja go podkradłam na swoje stopy 😉.

Krem ma ładny, uniwersalny zapach, nie jest mocny ani nie przypomina męskich aromatów. Konsystencję ma lekką, nie obciąża skóry, natomiast bardzo dużo czasu zajmuje mu wchłonięcie w skórę.
Świetnie nawilża skórę, zmiękcza twardy naskórek przyczyniając się do dalszego zabiegu by móc zastosować po nim peeling czy skarpetki złuszczające.

Zdecydowanie ograniczył potliwość stóp, zmniejszając tym samym nieprzyjemny zapach. Zarówno stopy mojego faceta jak i moje są po nim zdrowsze i świeże, napewno są wdzięczne i zadowolone z pielęgnacji.

Komentarze