L,biotica,Biovax gold,Intensywnie regenerująca maseczka do włosów


Nie przepadam za maskami do włosów, zbyt dużo czasu mi zajmują niestety. No ale jak już mi się jakaś trafi staram się ją użyć w odpowiednim czasie. Tak też było z Intensywnie  regenerującą maseczką do włosów Argan&Złoto 25k.


Produkt znajduje się w tubie o barwie złotej zamykanej na klik. Tuba jest miękka dlatego bardzo łato się wydobywa z niej kosmetyk. Konsystencja maski jest gęsta i zbita, ponadto widoczne są malutkie drobinki, które się delikatnie błyszczą. Jej zapach jest nawet przyjemny, chociaż nie utrzymuje się długo.

Maska bardzo dobrze się rozprowadza na włosach, nie obciąza ich i nie przetłuszcza. świetnie za to nawilża włosy i je wzmacnia oraz wygładza. Włosy po masce są miękkie w dotyku, łatwo się rozczesują, natomiast ja na swoich włosach regeneracji nie zauważyłam. Może to dlatego, że używam innych produktów.

Aczkolwiek Intensywnie regenerująca maseczka do włosów Argan & Złoto 25k pewnie jeszcze u mnie zagości, ponieważ dodatkowo nadaje włosomładny lśniący połysk. Ponadto jestem ciekawa tej regeneracji.


Komentarze

Prześlij komentarz