Care & Go, Szampon przeciwłupieżowy Apple & Tea Tree


Tanie nie zawsze oznacza złe, nie spełniające swoich właściwości, a drogie rewelacyjne. Przekonałam się nieraz , że tani kosmetyk dorównuje świetnie drogiemu produktowi, a czasami nawet lepiej działa.

Jakiś czas temu była promocja na szampony w Biedrze, nawet nie wiem czemu pokusiłam się na Szampon przeciwłupiezowy Apple & Tea Tree marki Care & Go i drugi tej samej marki o innym zapachu. Ale jak już go mam to i użyłam i sprawdziłam jego działanie.

Produkt znajduje się w plastkowej białej butelce. Konsystencja jest kremowa, biała i świetnie się pieni. Skutecznie oczyszcza skórę głowy, nie wysusza i nie podrażnia. Intensywnie się pieni, przy czym jest również wydajny.
Zapach jest mocny, przyjemny i świeży. Działa również przeciwłupieżowo jak zapewnia producent. Naprawdę łupieżu po nim nie mam, ani skóra nie swędzi, nie jest podrażniona. Niestety plącze włosy, ale wybaczam bo jestem z niego zadowolona.


Włosy po szamponie Care & Go są wygładzone, nie puszą się i naturalnie błyszczą. Ponadto włosy są odżywione i dokładnie oczyszczone. Nie obciąża włosów, lecz je unosi od nasady, a włosy pachną świeżością przez dłuższy czas.

Komentarze