Bell, Mega Lashes Mascara Long & Curly


Tusz to kompaktowe narzędzie, które jest w stanie podkreślić wygląd i nadać osobowość makijażu.
Mega Lashes Mascara Long & Curly Bell kupiłam w Biedronce skuszona promocją bo akurat wtedy skończył mi się ulubiony tusz., ale czy było warto? Hmmm przekonajcie się sami.

Mam średnią długość rzęs i chciałabym je chociaż troszkę wydłużyć. Sądziłam, że spiralna szczoteczka świetnie sobie z tym poradzi. Niestety rzęsy nie są mega wydłużone. Tusz na początku ładnie się nakłada, ale szybko wysycha i jest problem z jego aplikacją.

Problemem tuszu jest również kruszenie się go w ciągu dnia. Niestety przez mocne wysychanie nie nadaje się na poprawę makijażu.

Reasumując tusz jest słabej jakości, szybko i mocno zasycha,kruszy się w ciągu dnia. Nie robi efektu woow dla mnie, rzęsy są naturalne bez wydłużenia. Ciekawa i łatwa w użyciu spiralna silikonowa szczoteczka.
Aby ujrzeć wydłużenie rzęs bez osypywania się tuszu, użyłam szczotki z mascary Bell Mega Lashes Mascara Long & Curly z innym tuszem, który jest trwały.

Komentarze

  1. Rzetelna recenzja i super przynajmniej wiemy z czym mamy do czynienia. Nie lubię kuszących się tuszy, bo zaraz oczy mi łzawią i pieką..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz