Marion Termoochrona, Spray dodający włosom objętości


Moje włosy nieco podrosły, ale i też zrobiły się mniej efektowne. Zabrakło im puszystości i objętości, nawet obcięcie nie bardzo sobie radzi. Poprostu włosom trzeba pomóc się podnieść i cieszyć się efektem.

Marion Termoochrona, Spray dodający włosom objętości to produkt do stylizacji włosów by zapewnić im zwiększoną objętość i lekkość. Zawarta w produkcie formuła kopolimery chroni włosy przed działaniem wysokich temperatur urządzeń stylizujących.

Spray znajduje się w plastikowej butelce, opatrzony został w wygodny atomizer, który idealnie dozuje produkt. Szata graficzna jest ładna i delikatna, a przede wszystkim zrozumiała.

Spray świetnie się sprawdza, włosy nie są oklapnięte ani obciążone. Produkt ma za zadanie chronić włosy przed wysoką temperaturą, dlatego stosuje się go na wilgotne włosy. Na codzień używam prostownicy więc tym bardziej spray mi się przydaje. Po spryskaniu łatwiej układa mi się włosy, a dodatkowo unosi włosy od nasady nadając im pożądany efekt.
Można go używać susząc włosy, prostując lub układać włosy na szczotkę. W efekcie włosy są uniesione od nasady oraz widoczna jest ich objętość.

Reasumując Marion Termoochrona, Spray dodający włosom objętości sprawdza się świetnie przy moich włosach. Nie obciąża ich, a dodatkowo chroni przed wysokimi temperaturami. Mam krótkie włosy więc efekt jest widoczny, może się różnić przy dłuższych włosach.

Komentarze

  1. Uwielbiam kosmetyki z Mariona, bo zazwyczaj świetnie się u mnie sprawdzają, więc może kiedyś się skuszę. Teraz używam mgiełki termoochronnej. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz