Himalaya Herbals, Gentle Soothing Toner


Czy tonizujecie skórę? Jeśli nie to naprawcie ten błąd. Tonik to rewelacyjna sprawa nie tylko do zmywania makijażu. Dziś poznajcie Tonik delikatnie łagodzący Himalaya Herbals.
Himalaya Herbals, Gentle Sooting Toner opracowany został z myślą o suchej i wrażliwej skórze. Jest to łagodny i bezalkoholowy tonik, który ma delikatnie usuwać zanieczyszczenia oraz oczyścić skórę z porów bez przesuszenia skóry.

Tonik zawiera :
Lukrecja- ma właściwości ściągające, zamyka pory
Bazylia azjatycka- koi i działa ochronnie
Ogórek- odświeża i chłodzi

Tonik działa delikatnie na skórę, lekko ją tonizuje oraz delikatnie oczyszcza. Ma przyjemny, intensywny kwiatowo-ziołowy zapach. Konsystencja jest wodnista, lekko lejąca w jasno-słomkowym kolorze.

W składzie nie znajdziemy alkoholu, nafty oraz jej pochodnych, ftalanów i sztucznych barwników.
Nie wywołuje co prawda uczulenia, ale zauważyłam, że po nim mam skórę lekko podrażnioną. Nie wywołuje uczucia ściągania się skóry ani nie szczypie i nie piecze. Stosowałam go na noc ze względu na lekko czerwoną twarz po nim, po czym zrezygnowałam całkowicie z niego niestety.

Reasumując u mnie tonik się nie sprawdził, może dlatego że przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej, a ja mam tłustą z tendencją do trądziku. Może gdybym miała taką do której jest przeznaczony by się sprawdził, a może ktoś z was używał i opowie o swoich doświadczeniach?

Komentarze