Nivelazione, Ziołowa sól do kąpieli stóp


Jakiś czas temu zaczęła mi pękać skóra pięt, przez co mam nieestetyczny ich wygląd. Mimo codziennej pielęgnacji skóra stóp jest sucha, aczkolwiek po regularnym stosowaniu soli do stóp wygląda zdrowiej.

Nivelazione, Ziołowa sól do kąpieli stóp to dla moich stóp wybawienie. Odświeża, relaksuje oraz zapobiega grzybicy.
Sól zawiera:
  • Minerały
  • Wyciąg z szałwi lekarskiej
  • Wyciąg z krwawnika
  • Aktywne składniki przeciwgrzybiczne


Największą zaletą soli są ziołowe składniki dzięki którym stosowanie soli jest przyjemne i zdrowe. Sól ma specyficzny i orzeźwiający ziołowo-morski zapach, jest delikatny aczkolwiek wyczuwalny. Wodę zabarwia na zielono, co bardzo spodobało się synowi, który uwielbia ten kolor i też korzysta z tej soli. Na początku obawiałam się czy 5letnie dziecko może w niej moczyć nogi, ale teraz wiem, że też korzystnie wpływa na jego małe stópki.

Ziołowa sól do kąpieli stóp, Nivelazione cudownie chłodzi stopy i odpręża, w okresie letnim jest wybawieniem. Fantastycznie zmiękcza zrogowaciały naskórek, pozostawia skórę delikatną i miękką.
Jakiś czas temu zaczęła mi pękać skóra pięt i cieszę się, że natrafiłam na ten produkt, który od pierwszego użycia rewelacyjnie się sprawdza. Odrazu zauważyłam, Z skóra stała się miękka, a pęknięcia się już nie pojawiają, a te które są znikają.

Ponadto stopy się pocą mniej, są świeże i zdrowsze. Producent zaleca stosowanie 2razy w tygodniu, a mi się zdarza używać soli nawet codziennie.
Reasumując Ziołowa sól do kąpieli stóp, Nivelazione to produkt, który moje pożądały. Sprawiła, że są zdrowsze, miękkie i delikatne. Nie wywołała u mnie, jak również u syna żadnych objawów alergii.

Komentarze