Dove, Nutritive Solutions, Radiance Revival Shampoo


Hejka, dawno się nie odzywałam, ale czas leci i mnóstwo spraw na głowie. Ale nie będę zbytnio na wstępie się rozpisywać tylko opowiem o dzisiejszym kosmetyku.

Moje włosy są coraz dłuższe i coraz bardziej podatne na zniszczenia dlatego kupiłam szampon Dove Nutritive Solutions Radiance Revial. Producent zapewnia, że włosy odzyskają blask i będą odżywione.


Według producenta szampon zapewnia natychmiastowe wygładzenie włosów, jednocześnie zapewniając dogłębne odżywienie. Szampon nainspirowany został mocą olejków, które sprawiają, że włosy są nawilżone i wygładzone.
Zawiera olej arganowy, przenikając w głąb włosów nadając jedwabisty połysk.


Skusiłam się na Szampon Dove w promocji kupując zestaw duży i mały szampon w niższej cenie. Mimo, że lubię markę Dove to szampon nie zrobił na mnie piorunującego wrażenia. Szampon Nitritive Solutions Radiance Revival dobrze się pieni, włosy są oczyszczone, ale w moim przypadku nie są wyładzone. Ma piękny i świeży zapach, który szybko znika wraz z spłukiwaniem włosów.


Reasumujac szampon Dove nie przypadł moim włosom do gustu, nie sprawił, że czuje się "wooow", ale od biedy może być. Szczerze mówiąc nawet nie chce mi się o nim zbytnio pisać, bo oprócz czystości włosów nie zauważyłam nic pożytecznego.

Komentarze

  1. Kosmetyki Dove do włosów sprawdzają się u mnie całkiem dobrze, z tej serii jednak jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz