Eye Shadow, Delia


Ostatnio rzadko używam cieni , a jak już to staram się by były delikatne. A jeszcze nie tak dawno uwielbiałam ciemne powieki, chyba już się stazeję.

Jakiś czas temu otrzymałam cienie do powiek Delia. Są to cienie umieszczozne w małych okrągłych pojemniczkach z plastyku. na rynku jest dostepnych 18 odcieni, a ja mam nr.01 Pearl  oraz nr.12 0584.


Nr. 01 Pearl to odcień zbliżony do bieli z zawartością malutkich błyszczących drobinek.



Nr.12 0584 bo taką nosi nazwę, przypomina mi brudny szary.



Oba cienie są słabe jeśli chodzi o krycie, a jednynie lekko podkreślają powieki tworząc satynowo-perłowe wykończenie.


Cienie są dość trwałe, utrzymują się długo na powiece, nawet przez pół dnia przy tłustych powiekach. Konsystencja jest kremowa, dlatego nie wiem czemu są niepochlebne opinie w necie o nich. Bardzo łatwo się je nakłada i blenduje, świetnie współgrają z innej marki cieniami.







Osobiście jestem bardzo zadowolona z cieni, są bardzo przyjemne w użyciu, nie obciążają i delikatnie podkreślają oczy.

Komentarze

  1. Właśnie sobie przypomniałam, że gdzieś powinnam mieć cień z tej marki, muszę go poszukać. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz