BioOleo, Kwas hialuronowy


Kwas hialuronowy od lat cieszy się popularnością, stosowany jest w kosmetyce, medycynie estetycznej czy w chirurgii plastycznej. Jest zwany "eliksirem młodości" ze względu na swoje właściwości.

Kwas hialuronowy BioOleo znalazłam w jednym z boxów kosmetycznych, ale nie odrazu się za niego zabrałam. Musiał poczekać na swoją kolej i tak oto dziś wam się zaprezentuje.


Kwas hialuronowy BioOleo wypełnia zmarszczki, bynajmniej tak twierdzi producent. Tu trochę się nie zgodzę, bo jedynie sprawia, że są płytsze.
Podnosi owal twarzy, tego nie zauważyłam, moja twarz nadal jest okrągła jak pyza.
Ujędrnia i rewitalizuje skórę, owszem skóra jest jędrna i delikatna, a przy tym gładsza.

Naa skórze tworzy powłokę ochronną, zapobiega tym samym utracie wolgoci pozostawiając skórę dłużej jędrną i miękką.


Może być stosowany bezpośrednio na skórę, jak również wykorzystuje się go jako dodatek do kremów czy maseczek. Również wpływa korzystnie na włosy wzmacniając cebulki włosów, tym samym zapobiega ich wypadaniu.

Kwas hialuonowy BioOleo znajduje się w ciemnej szklanej buteleczce o poj. 30ml. Na etykiecie znajdują się tylko podstawowe informacje. Butelka zamykana jest nakrętką w formie pipetki,dzięki której dozowanie kwasu jest łatwe i higieniczne.




Kwas hialuronowy nie obciąża skóry, nawilża ją i sprawia, że czuje się zdrowsza. Ogólnie nie jestem nim zawiedziona, nie ma 100% kosmetyku, który byłby idealny.

Komentarze