Jantar Medica, Odżywka- wcierka do włosów


Zbliża się wiosna, a co za tym idzie? Zdejmiemy czapki z głów. Chociaż o włosy należy dbać bez względu na porę roku to właśnie okres przejściowy zima/wiosna jest najcięższy. Włosy po zimie są przemęczone, niekiedy nawet zniszczone przez co stają się osłabione i zaczynają wypadać oraz się łamać. Aby zapobiec niepożądanym efektom i cieszyć się zdrowym wyglądem już dziś zadbaj o nie.

Włosom po zimie przyda się regeneracja oraz odżywienie. Zimą mało nosiłam czapki, ale i tak włosy stałyby się słabsze gdybym nie stosowała Odżywki-wcierki Jantar Medica.




Jantar Medica Odżywka-wcierka łagodzi podrażnienia, nawilża skórę głowy, dodatkowo włosy stają się mniej łamliwe.
Odżywka działa na włosy:

  • wzmacniająco i regenerująco;
  • zapewnia gładkość i lśnienie;
  • łagodzi podrażnienia i nawilża skórę głowy;
  • sprawia, że włosy są elastyczne, spręzyste i mocne oraz zdrowo wyglądają i są pełne witalności.

Odżywka- wcierka zawiera składniki aktywne:
  • bursztyn- pielęgnuje, chroni i odżywia;
  • biotyna- przywraca włosom połysk i elastyczność;
  • arginina- pobudza wzrost włosów;
  • hiacynamid- poprawia kondycję włosów, ogranicza ich wypadanie;
  • glukoza oraz witaminy A,E i F- nawilżają i wzmacniają włosy;
  • d-pantenol- łagodzi podrażnienia skóry głowy'

Produkt pozbawiony jest alkoholu etylowego, barwników i oleju parafinowego.


Aby zobaczyć efekty trzeba uzbroić się w cierpliwośc, ale wierzcie mi, że warto. u siebie na efekty czekałam 3 tygodnie, włosy stały się mocniejsze, zdrowsze i pojawiły się małe włoski tzw."Baby hair". Można ją stosować zarówn rano jak i wieczorem, mi się spodobał właśnie wieczorny sposób. 
wcierka nie wpłynęła znacząco na wypadanie włosów, wypadają w standardowych ilościach.

wcierka ma przyjemny męski zapach oraz wygodne opakowanie. Bardzo łato się nią aplikuje, jak na wielkość opakowania wcierka jest również wydajna i starcza na miesiąc kuracji. 

Komentarze

  1. musze i ja pomyśleć o jakiejś wcierce ... kiedyś miałam jantar ale stosowałam bardzo nie regularnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaciekawiłaś :) Dziś pisałam na blogu na temat produktów do włosów Biolage :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz