ShinyBox, edycja styczniowa'19




Grudniowy box ShinyBox mnie zawiódł, już nawt myślę o przerwaniu subskrypcji bo jak dotąd nie trafiło się pudełko, które w 100% jest ekstra. Aż tu nagle styczniowe pudełko się pojawiło u mnie i całkowicie oszalałam na jego punkcie. Nowy Rok ShinyBox rozpoczął z pompą i teraz to dopiero się zastanawiam czy dalej ciągnąć subskrypcję.


Zobaczcie czym mnie zaskoczyła styczniowa edycj ShinyBox.



Bell- HYPOallergenic Lip Lacquer Liquid (12,99zł)


Ciekawe połączenie błyszczyka i pomadki, kosmetyk ma zapewnić optycznie powiększone  wygładzone usta. Nadto chroni usta przez przesuszeniem.







Bell- HYPOallergenic Poder & Blush (18,85zł)


Bell się rowija, coraz więcej produktó w swojej szafie prezentuje. Jeszcze parę lat tmu omijałm szafę Bell, a teraz z przyjemnocią przy niej się zatrzymuje. Powder & Blush to połączenie matującego pudru z różem, świetne rozwiązanie dla kobiet chcących mieć nieskazitelny makijaż.








Bell- HYPOallergenic Brow Modeller Gel (17,99zł)


Korektor do brwi? Tak to właśnie korektor, który ma za zadanie wymodelować brwi.Jeszcze nie miałam okazji spawdzić korektora do brwi, ale brzmi dość ciekawie.











Biodermic- Maska kolagenowa (17,99zł)


Maska zawiera w składzie 100% kolagenu i ma zapewnić poprawę kondycji skóry, jej elastyczność, jędrność oraz ma pomóc w hamowaniu pojawiających się zmarszczek.










Schwarzkopf- Gliss Kur Szampon do włosów Purify & Protect (59,99zł)

Własnie kończy mi się szampon, a tu proszę niespodzianka. Cieszy mnie, że szampon się znalazł w pudełku, a do tego jest do włosów przetłuszczających się.



















Bell- Kremowa pomadka do ust Secretale Nude (13,49zł)

Daje efekt mokrych ust, hmmm ciekawe. Producent zapewnia wygładzenie ust oraz utrzymanie koloru przez wiele godzin.













Dermaglin- Maseczka regenerująca do twarzy (6,99zł)

Maseczki Dermaglin znam prawie wszystkie od poszewki, nie wszystkie jednak są dobre. Maseczka regenerująca ma regenerować, odzywiać, oczyścić i wygładzić skóe twarzy.













Czyż nie jest to najlepsze pudełko biorąc pod uwagę ostani rok? Do tego mnóstwo kolorówki, w sumie trwa karnawał więc kosmetyki jak znalazł.

Komentarze