Naturalna pomadka do ust Bee Natural






Hej, marzycie o pięnych i zdrowo wyglądających ustach? Ja też o takich marzę i dbam o nie codziennie. Mogę kolorowej pomadki nie używać, ale ochronna musi być kon iecznie na ustach. Dziś zatem zapraszam do poznania Pomadki ochronnej marki Bee Natural.



Bee Natural stworzyła kilka wersji smakowych pomadek ochronnych. Są to pomadki w 100% naturalne z woskiem pszczelim, które mają zapewnić ustom regenerację, natłuszczenie i wygładzenie.Na początku sceptycznie podchodziłam do tej pomadki bo mam dość pokaźny składzik tego typu kosmetyków, ale jak już ją znalazłam w pudełku ShinyBox postanowiłam spróbować.


Pomadka zanajduje się w malutkim opakowaniu i jest jej raptem 4,2g, ma postać sztyftu. Sztyft znajduje się dodatkowo w kartonowym pudełeczku z ciekawą szatą graficzną, która wygląda jak plastr miodu z pszczółką. Szata graficzna jest skromna i przykuwająca uwagę. Sztyft jest zamykany malutką zatyczką, z którą mam ciągły problem ze zdjęciem.




Pomadka jest dość twarda i zbita, pierwsze użycie nie było zbyt komfortowe, ale po 3-4 użyciach idelnie się rozprowadza. na ustach nie pozostawia śladów ani ich nie barwi, pozostawiając je w naturalnym kolorze i nawilżone.

Posiadam wersję o smaku granatu, kóry jest niezwykle obłędny i trafiony w mój gust. Dodatkowo wyczuwam smak miodu i imbiru, które świetnie współgrają z granatem. Zapach jest świeży, orzeźwiający oraz przyjemny i mocno wyczuwalny po aplikacji.

 

Pomadka sprawia, że usta po niej są delikatniejsze i nawilżone oraz zapewnia ustom ochronną warstwę, która utrzymuje się przez kilka godzin mimo posiłków. Kosmetyk intensywnie natłuszcza i nawilża skórę ust zapewniając im piękny błyszczący i naturalny wygląd. Regularne stosowanie pomadki pomaga w pozbyciu się suchości pozostawiając usta miękkie i delikatne. Nawilżenie jest trwałe, naprawdę trwa bardzo długo.

Pomadka ma rewelacyjny skład w 100% naturalny: aloes, ekstrakt kokosowy, lanolina i witamina E.

Reasumując pomadka bardzo przypadła mi do gustu, jest świetna w działaniu. Usta są długo nawilżone i delikatne. Również wydajność jest godna pozazdroszczenia, mimo stosowania jej bez przerwy. Nie waży kolorowych pomadek tym samym zapewnia ustom niesamowity efekt.

 

Komentarze