Mini rękawica do poprawek makijażu Quick Treat, Glov

W nie jednej kosmetyczce znajdą się gadżety kosmetyczne, tj.gąbki, pędzle do makijazu czy chusteczki lub rękawice do demakijażu. Powoli poznacie mój gadżetowy niezbędnik, który przydaje mi się nie tylko w domu, ale również na wyjazdy. Ostatnio za sprawą pudełka ShinyBox poznałam fajny gadżet, nie jest to niezbędny produkt, który muszę mieć ale fajnie jest go poznać.

 

Poznajcie zatem Mini rękawicę Quick Treat, Glov. Jest to malutka rękawiczka, która mieści się tylko na jeden palec i jest przeznaczona do poprawek makijażu, tj, gdy rozmarze się nam tusz czy cień się rozsypie.


Mimo, że producent określił Quick Treat jako produkt do poprawe, to rownie dobrze sprawdza się do usuwania makijażu. Nawet wydaje mi się lepszy niż tylko do poprawek.


Mini rękawica Quick Treat Glov wykonana jest z najdelikatnejszych włokien, jest miękka i delikatna w dotyku. Precyzyjnie oczyszcza skórę i zmywa makijaż z dodatkiem tylko letniej wody bez konieczności stosowania dodatkowo płynów.


Najczęsciej rękawiczka słuzy mi do zmycia tuszu do rzęsm z którym fantastycznie sobie radzi, zmywa dokładnie chociaż trwa dłużej niż tradycyjnymi sposobami. Wrócę do poprawek, tu u mnie się sprawdza, poprawiając makijąz pod okiem rzęsy się jej czepiają.


W sumie rękawica jest fajna, w domu korzystałam z niej w ramach testu więc teraz to jest zbędny gadżet. No, ale nie koniecznie też niepotrzebny bo swietnie się sprawdzi w podróży, gdyż nie wymaga dodatkowych płynów do demakijażu. Zajmuje mało miejsca więc zmieści się również w każdej damskiej torebce nawej najmniejszej.

Komentarze