Loffme, Płatki kosmetyczne wielokrotnego użytku


Na płatki kosmetyczne Loffme natrafiłam w jednym z pudełek ShinyBox, bardzo mnie zaciekawił ten produkt. Nawet wyparł tradycyjne płatki kosmetyczne, które znikały w mgnieniu oka.


Płatki kosmetyczne świetnie sobie radzą z demakijażem, nie barwią skóry i zmywają nawet mocniejszy makijaż w kilka sekund. Producent zaleca wypranie płatków przed pierwszym użyciem i tak też uczyniłam, nie wybarwiły się ani nie stały się chropowate. Nadal były miękkie i delikatne.



Producent zapewnia doskonałą absorbację zanieczyszczenia w postaci nadmiaru sebum i makijażu. Płatki mają również zapewnić łagodzenie podrażnień i stawów zapalnych. Nie wiem tylko w jaki sposób skoro nie są nasączone żadnym środkiem pielęgnacyjnym.


Jak już wspomniałam wyżej zmywa makijaż w kilka sekund, ale również stosuje je rano do oczyszczenia twarzy tonikiem. W sumie nie odbiegają chłonnością od tradycyjnych płatków, aczkolwiek te Loffme można stosować kilkakrotnie. Po każdym użyciu należy je spłukać zimną wodą, po czym wyprać można w pralce, ale ja to robię ręcznie i na bieżąco. Bardzo szybko wysychają, nie tracą koloru mimo wielokrotnego użycia i prania. Jedyna różnica to taka, że są bardziej śliskie niż tradycyjne płatki.



Opakowanie zawiera 4szt płatków wielokrotnego użytku, ja mam w sumie 2opakowania. Jedno jest w użyciu, a drugie czeka na wyjazd do rodziców 😁. Zajmują mało miejsca, mimo że średnica jest większa od tradycyjnych to są cieńsze.

 

Płatki Loffme są całkowicie ekologiczne, pozbawione szkodliwych substancji , są również świetnym rozwiązaniem dla osób z problemami alergicznymi skóry. Materiał jest wytrzymały, nie rozciąga się i nie blakną.

Komentarze