Nutka, szampon do włosów chroniący kolor


Od jakiegoś czasu farbuje włosy na kolor naturalny, pomyślałam, że jednak ciemne i kolorowe  włosy postarzają. Chociaż mam chęć zrobić sobie włosy dwukolorowe  czyli czarno-czerwone. Koniec końcem, aż taka stara nie jestem by móc poszaleć. ALe, aby zrobić sobie właśnie takie włosy warto wiedzieć czy są szampony, które sobie poradzą z takimi włosami i nie wyblaknie kolor.



Jestem dośc wymagająca jeśli chodzi o włosy, farbuje je od kilkunastu lat i wciąż kolor blaknie po kilku myciach. A jeszcze latem słońce sprawia, że kolor jest jaśniejszy. Nie tak dawno skończyłam testować szampon Nutka, który miał zapewnić ochronę koloru. Miał! dobrze powiedziane, bo niestety tego nie robi, włosy są matowe i pozbawione blasku, a do tego jaśniejsze. Wiem, że łońce ma również ogromny wpływ na kolor, a właśnie szampon chroniący kolor powinien sobie z tym poradzić.




Szampon do włosów, Nutka ma bardzo przyjemny zapach czarnej porzeczki i białych kwiatów, który uzupełnia się rewelacyjnie z Kremem do kąpieli, o którym pisałam kilka postów wczesniej na blogu. 


Nie ukrywam,ale zawiodłam się na Nutce za ten szampon, który nic a nic nie chroni koloru. Może w chłodniejszych miesiącach się sprawdza, wtedy słońce jest mniej aktywne niż latem i wiosną. No cóż kiedyś sprawdzę.


 

Oczywiście szampon ma również zalety, jest to produkt Polskim na naturalnych składnikach oraz zapewni awłosom gładkość i miękkość. Nie zawiera silikonu i slesu, więc może być stosowany przez osoby alergiczne.

Komentarze