Neonowy pazur


Jestem z siebie dumna :) , w końcu udało mi się wykonać manicure który mi się osobiście podoba.






Zdecydowałam się na zmianę kształtu paznokci i wyszły na ogromny plus. Teraz wiem, że ten kształt jest dla mnie i się w nim dosłownie zakochałam.




Stylizację wykonałam na przedłużonych paznokciach za pomocą FlexiGel od Elisium, z którym świetnie się pracuje. Nie trzeba się spieszyć z formowaniem, a i jest bardzo trwały. Bazę i top również nałożyłam Elisium.





Na kolor zdecydowałam się dosłownie w ostatniej chwili, zastanawiałam się nad zielenią, różem i niebieskim kocim okiem. A koniec z końcem wyszło na kolor ChiodoPro 180 Neon Mandarin, który w rzeczywistości jest cudowny. Dosłownie wygląda jak skórka dojrzałych mandarynek. Zdjęcia niestety nie ukazują tego przepięknego koloru.








Kolor dodatkowo świetnie podkreśla kształt paznokci, nie są jeszcze idealne, ale już jestem na dobrej drodze.




Dodatkowo postanowiłam dodać troszkę cukrowo-landrynkowego akcentu stylizacji. W tym celu wykorzystałam cudny różowy efekt od Effective, który sprawia, że całość stylizacji stała się romantyczna. Jest to pyłek ozdobny Neon Dust Nr.07, który pięknie się mieni. Pyłek można użyć na dwa sposoby, wcierając uzyskamy efekt arielki lub posypując na nieutwardzoną Top No Wipe uzyskując efekt cukrowej posypki. Dziś przedstawiam drugi sposób.








Komentarze