Regeneracja skóry naczynkowej z Tołpa

Mimo, że nie mam skóry naczynkowej postanowiłam spróbować maski regenerującej na naczynka, Tołpa. Przeznaczona jest również do skóry wrażliwej więc i mi nie zaszkodzi jej stosowanie. Tak więc jak postanowiłam tak też zrobiłam, zabrałam się za testowanie maski, a jak się sprawdziła dowiecie się w dalszej części wpisu.


Regenerująca maska na naczynka, Tołpa redukuje zaczerwienienia i regeneruje podrażnienia skóry. Również wzmacnia naczynka krwionośne łagodzi podrażnienia i eliminuje uczucie ściągania się skóry. Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry i zmniejsza widoczność zaczerwień.

Jak już na wstępie wspomniałam moja skóra nie jest naczynkowa a wręcz przeciwnie jest tłusta i trądzikowa to maska radzi sobie z nią nawet spoko, nieco za bardzo jest nawilżająca i niestety skóra tłusta nie powinna jej używać. Maska ma przyjemny zapach i rewelacyjnie się rozprowadza jak również łatwo się ją zmywa.


Maska zawiera: ekstrakt z owoców aceroli, kompleks kwiatów arniki, nasion kasztanowca, liści oczaru, bluszczu, dziurawca i winorośli, olej z oliwek, masło shea, pochodna mocznika.

Ogólnie maska jest fajna, marka Tołpa jest bardzo znana i ceniona wśród kosmetyków. Pewnie maska przeznaczona do mojego typu skóry spełniła by się rewelacyjnie, a opisana dzisiaj niestety nie dla mnie.

Komentarze