Hot Summer Offer!

Och ten ShinyBox działa jak magnez i co miesiąc kusi. W tym miesiącu oszalałam bo kuszącą promocję u nich ujrzałam :). Mianowicie extra promocja i grzechem by było nie skorzystać i portfela opróźnić. Skusiłam się na 2 pudełka za 49zł w promocji, tym razem nie zdecydowałam się na archiwalne pudełka. Wybrałam natomiast pudełka z Inspired By, otrzymałam Beauty Me i Try Me. Ale moja mina poi odpakowaniu folii zbladła na widok pudełka lutowego, a to jednak okazała się zmyłka i i zawartość Beauty Me się znalazła. I właśnie od niej zacznę wpis.



Sensso- Carbon, Wybielająca pasta do zebów  aktywnym węglem (39,99zł)

Ostatnio dużo na rynku pojawia się past do zębów z węglem, ciekawe czy faktyczznie są tak dobre jak je opisują.

 

Zdjęcie gdzieś zapodziałam wrrr, ale to jest te czarne opakowanie ze zdjęcia głównego.

 



Powrót do natury- Mydełka (22,00zł)

Piękne zapakowane 3 mydełka dla całej rodziny. Tak zapakowane pięknie się prezentują i mogą posłużyć już jako prezent.



Glov- Mini rękawica do demakijażu Quick Treat (14,90zł)

Fajny gadżet, ciekawe jak się sprawdzi, chociaż marka ma dużo pozytywnych opinii. Ciesze się, że mam ta rękawiczkę i kolejny gadżet w swojej kosmetyczce.

 

 

Woda Redox- Jonizowana woda alkaliczna w saszetce (4,00zł)

Pierwszy raz widzę na oczy wodę w takiej formie, no cóż efekty będą minimalne albo nawet znikome po 1 saszetce. Woda wspomagać ma niwelowanie kwasowości i redukować wolne rodniki.

 

 

 

Efektima- Serum do skóry suchej Hydro & Dry-Control (23,99zł)

Specjalistyczne, skoncentrowane serum opracowane z myślą o pielęgnacji wyjątkowo suchej, wymagającej skóry. Nawilża, odżywia i regeneruje.

 

 

Feliks- Batonik Biała Morwa ( 2,00zł)

Nie lubię batonów zarówno słodkich jak i naturalnych, więc batonik powędrował do młodego, który ledwo dwa kęsy zjadł i batonik odłożył.

 

Vis Plantis- Szampon do włosów osłabionych z tendencją do wypadania (13,99zł)

Zawiera wyciąg z kozieradki, skrzypu polnego i czarnej rzepy. Pięknie achnie to wam już mogę zdradzić, ajak się sprawdzi hmmm o tym napewno się dowiecie za jakiś czas.


Dermaglin- Maseczka z olejem konopnym (7,00zł)
Uwielbiam maseczki więc będzie ciekawe testowanie. Maseczka jest produkowana na bazie zielonej glinki kambryjskiej.


No i czas na pudełko Try Me.


 

 

C-thru- antyperspirant w sprayu

Latem antyperspirant to mój ratunek, cieakwy dezoront się trafił, ladnie pachnie i ma zapewnić ochronę do 48godzin, w takie cuda nie wierzę, ale jesli utrzyma się do 12 godzin to już jestem w niebie.

 

 

HerbOlive- Mini krem do stóp arganowy z oliwą z oliwek.

Zapewne to próbka albo mini produkt, ale fajnie, że go mam. Lubię kosmetyki do stóp z zawartością olejku arganowego.

 

 

Miyo- Matowy puder brązujący No.1

Już mam taki sam odcień, i nawet go opisałam TUTAJ, więc ten z pewnością znajdzie się w kolejnej paczce z nagrodą dla was.

 

Efektima- Collagenius duo/ próbka


 

 

Jadwiga- Krem matujący / próbka




Jadwiga- Krem bionawilżający / Próbka



Teraz czekam na lipcowe pudełko pełne niespodzianek.

Komentarze