ChiodoPro, Neon mandarin

Ostatnio paznokcie robiłam 4 tygodnie temu, będąc u rodziców nie zabrałam ze sobą nic do paznokci. A i tak czasu bym nie miała na ich zrobienie, ale już jestem w domu i mogę w końcu zrobić pazurki. Kolejny raz korzystam z lakieru hybrydowego marki ChiodoPro, którego trwałość mnie zachwyca. Lakiery ChiodoPro są niezwykle trwałe, nawet po 4 tygodniach nie tracą koloru, ani nie blakną oraz nie ścierają się.

W dzisiejszym wpisie zaprezentuje kolor Neon mandarin ChiodoPro, którego zdjęcia nie odzwierciedlają rzeczywistego koloru.


Kolor jest fantastyczny, żywy i do tego wesoły. Świetnie się prezentuje samodzielnie, jak również jako wzorek czy na jednym paznokciu. Jest intensywny, w słońcu rewelacyjnie się prezentuje dodając wiosennym stylizacjom nieco wesołego akcentu, oczywiście latem również pięknie się będzie prezentował. Do swojej stylizacji wykorzystałam również naklejki wodne "motyle" jako dodatkowy akcent wiosny.

A jakie kolory królują na waszych paznokciach? Zapraszam do komentowania wpisów oraz na fanpagu .

Komentarze