Zapach inspirowany J'adore zamknięty w złotym atomizerze

Jak każda kobieta uwielbiam pięknie pachnieć, dlatego wyszukuje zapachów trwałych, które pasują do mojej osobowości. A jak jeszcze zapach zamknięty jest w pięknych buteleczkach czy perfumetkach staje się sroką. I tym razem jestem ta sroką pięknie pachnącą,

Przedstawiam wam piękną perfumetkę z nr.51 ze sklepu edp24.pl, która jest odpowiednikiem perfum Christiana Diora- J'adore. Nigdy nie miałam odwagi by sięgnąć po ten zapach, aż tu nagle się w nim zakochałam, dosłownie.



Zapach jest kwiatowo-owocową kompozycją zapachową wyróżniającą się niespotykaną harmonią. Perfumetka nr.51 to niezwykle szlachetny i kobiecy zapach.
Zapach symbolizuje elegancję i klasę, nie bez powodu jest jednym z zapachów DE LUXE
Dominujące nuty (według stopnia intensywności) to:
1.Jaśmin
2.Gruszka
3.Tuberoza
4.Melon
5.Mandarynka
6.Jeżyny
7.Róża



Jak sami widzicie zapach jest niezwykły, przeplatany kwiatami i owocami.
Moje serce skradł od pierwszego psiknięcia, niejednokrotnie wspominałam wam, że jaśmin to mój faworyt wśród zapachów. W połączeniu z innymi zapachami jest fascynujący, zmysłowy, elegancki i kobiecy.



Nuty zapachowe:
Nuta głowy: orchidea, melon, brzoskwinia, gruszka
Nuta serca: tuberoza, jeżyny, konwalia, róża
Nuta bazy: piżmo, wanilia, jeżyny



Perfumetka dzięki swoim rozmiarom jest poręczna, wygodna i pasuje do każdej kobiecej torebki. Za pomocą atomizera zawsze zapach może być z nami, idealny na wieczorne wyjścia, dzięki eleganckiej i złotej oprawie zachwyci nie jedną osobę z naszego otoczenia. Dodatkowym atutem jest główka rozpylacza, którą delikatnie obracając wysuwamy i korzystać z perfum możemy.



Atomizer przypadł mi do gustu za sprawą koloru oraz ślicznego zapachu. Oceniam perfum na 6+ , w całej okazałości zasługuje na taką ocenę. Zapach jest trwały, atomizer elegancki i łatwy w obsłudze (można za pomocą jednej dłoni cieszyć się zapachem) oraz wydajny , jedno psiknięcie i zapach utrzymuje się długo. 



Perfumetkę Nr.51 kupicie TUTAJ.
Zapraszam serdecznie do sklepu edp.pl, gdzie znajdziecie swój wymarzony zapach w rewelacyjnej cenie, a po zakupy zapraszam TUTAJ.


Komentarze