Shinybox

Pierwszy raz zamówiłam pudełko Shinybox z ciekawości. Zakupiłam w ramach subskrypcji jako pierwsze pudełko, a w grudniowym otrzymam dodatkowy produkt, czyli pudełko w rozmiarze XXL. Ale to nie jedyne pudełko Shinybox, które kupiła w ostatnim czasie. Korzystając z promocji BlackFriday kupiłam Pudełko Beauty School , czyli pudełeczko z kolorówką za 10zł +wysyłka, w sumie zapłaciłam 20zł, a nie 49zł. Mam nadzieję, że nie pożałuje, a wy robicie zakupy pudełeczek pełnych niespodzianek?




Powoli przechodzę do zawartości listopadowego Shinyboxa:

  • Novex- maska do włosów My Curls 

  • Purederm- złuszczająca maska do stóp Botanical

  • Beaver- żel pod prysznic Tea Tree

  • Jantar Medica- zestaw do włosów, szampon, mgiełka, serum

  • Maroko sklep- glinka rhassoul

  • Mio Make Up- automatyczna konturówka do oczu Twist Matic Eyes 

  • So Chic!- paleta cieni do brwi BrowKit

  • Katalog marzeń- voucher
  • Deezee- voucher 


Dla zainteresowanych zakupami na Shinybox wkljam link polecający na subskrypcję 
oraz dla chcących zamówić pojedyncze pudełko w celu sprawdzenia, czy przypadną wam do gustu. 




Komentarze