BeBeauty- łagodne oczyszczenie twarzy

Jakiś czas temu trafiłam na kuszącą promocję na kosmetyki BeBeauty. A ten kto mnie zna wie, że koło takich promocji nie potrafię przejść spokojnie. Zawsze muszę coś kupić bo jak przejść obojętnie gdy szafa z BeBeauty wołała mnie kuszącymi cenami. Kupiłam kilka kosmetyków, o których opowiem w swoim czasie, a na dziś przygotowałam dla was łagodzący płyn micelarny BeBeauty.


Jest to płyn przeznaczony do skóry wrażliwej, nie zawiera parabenów ani sztucznych barwników. Płyn micelarny Sensitive działa kojąco na skórę, usuwa makijaż i oczyszcza skórę. Przy stosowaniu płynu wydobywa się delikatny zapach, który nie przeszkadza nawet alergikom dzięki formułom hypoalergicznym.

Na moją skórę działa kojąco, łagodzi podrażnienia oraz przywraca komfort oczyszczonej skóry. Nie pozostawia filmu, szybko się wchłania nawilżając skórę. Szybko i dokładnie usuwa makijaż, nie podrażnia i nie szczypie w oczy.

Butelka płynu jest wygodna, dozownik również jest ok, chociaż bardziej przypadłby mi do gustu z pompką. Butelka ma pojemność 200ml i jest wydajna.

Składniki aktywne zawarte w płynie działają:

  • Oczyszczające micele- dokładnie usuwają makijaż i zanieczyszczenia,
  • Ekstrakt z fiołka- dokładnie oczyszcza skórę,
  • Ekstrakt z jaśminu- pielęgnuje skórę suchą, wrażliwą i podrażnioną, 
  • Hialuronian sodu- długotrwale nawilża skórę.


Mam cerę typowo tłustą latem, a w chłodne dni przybiera cechy suchej i wrażliwej. Dlatego zdecydowałam się na ten płyn micelarny na tą porę roku.

Komentarze

  1. Ja tego płynu używam odkąd tylko pamiętam ;)) testowałam wiele innych, znacznie droższych, ale ten jest dla mnie bezkonkurencyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BeBeauty to bardzo ciekawe kosmetyki. I biorąc pod uwagę cenę, myślę że nawet Ci nieprzekonani powinni spróbować!

    www.sylviavoyages.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz