Promocja Bell

W środę pojechałam do Biedronki po zakupy i oczywiście zatrzymałam się przy szafie z kosmetykami. Promocja!!! Oczy odrazu się zeszkliły co to za promocja? Zadając sobie pytanie czytałam fiszkę. I co.tam wyczytałam?




Promocja weź 3produkty a zapłać za 2. Rzecz jasna promocja obowiązywała na lakiery do paznokci firmy Bell. Mówię sobie grzech nie skorzystać bo taka okazja może się nie trafić. Długo nie myśląc wybrałam 6kolorów z półki, poszłam do kasy i zapłaciłam o 13.98zł mniej. Miałam za to 6lakierów w cenie 4 :) . Takie promocje lubię tak więc w czwartek będąc na mieście weszłam do Biedronki po kolejne kolory do mojej kolekcji. Wyboru dużego nie mają, ale kolory przykuły moją uwagę. Jasne,pastelowe a nawet odważne. Takim o to sposobem moja kolekcja zyskała kolejne 6 kolorów za które otrzymałam rabat 20.97 zł.





Jestem zadowolona z zakupów, ponieważ lakiery do paznokci Bell są hypoalergiczne i trwałe. A kolory są kolekcją, która niedługo się skończy i szybko tych kolorów nie zobaczymy.





Teraz jest nowa promocja na lakiery do paznokci Bell. Kupując 2lakiery to zapłacisz 3.50zł za sztukę.
Moim zdaniem promocja jest świetna. A lakiery nie jednej z nas się napewno spodobają. Nie są tak trwałe jak hybrydy, ale dla kogoś kto lubi czesto zmieniać kolory bądź dopiero zaczyna przygodę z lakierami są rewelacyjne.

Komentarze