Makeup Revolution Polska-nagroda

Ten rok zaczął się kosmetycznie :-) . Biorę czynny udział na stronach, gdzie firmy oferują kosmetyki własne oraz innych firm.

Dziś wam przedstawię co otrzymałam za aktywność na stronie fb Makeup Revolution Polska. Byłam bardzo miło zaskoczona, gdy otrzymałam wiadomość od firmy, że za aktywność na stronie chcą mi wysłać niespodziankę i bym podała adres do wysyłki.

Tak więc jestem zaszczycona otrzymaniem pięknej palety cieni w odcieniach które kocham (firma trafiła w 100% w mój gust).

Parental Advisory Explicit Content to paleta 36 cieni w odcieniach od jasnego beżu po czarny, oliwkowy czy niebieski.

Czy paleta jest tak niegrzeczna, że firma zadbała o cenzurę, o czym świadczy sama nazwa? O tym przekonam się już niedługo jak tylko wezmę się za jej testowanie.

Paleta jest zapakowana w pudełko z okienkiem, które prezentuje obudowę palety, która pod różnym kątem padania światła zmienia tło. Wewnątrz palety oprócz wspomnianych cieni znajduje się lusterko oraz 2pacynki z 2ma końcówkami do nakładania cieni.

Polecam stronę Makeup Revolution Polska z całego serca jednocześnie zapraszam do zakupów na stronie.  Oraz do obserwowania strony na fb Makeup Revolution Polska

A mi pozostaje ogromnie podziękować za te piekne cudeńko :)

Dziękuję ślicznie Makeup Revolution Polska 






Komentarze