CUDNE KOLORY I BOSKIE LAKIERY PROVOCATER ZAPEWNI


Dziś przyjechał kurier z paczką od Provocater, Cieszyłabym się ogromnie z niej gdyby nie fakt, że zaginęła poprzednia, a Provocater ponownie ponieśli koszty wysyłki i jej zawartości. No ale nie o tym chciałam wam dziś napisać, tylko chciałam wam przedstawić moje kolejne perełki.
Są to trzy lakiery do paznokci Provocater, które są nagrodą za top fan m-ca maj. Sama mogłam sobie wybrać kolory jakie mi się podobają. A wierzcie mi wybór nie był łatwy, bo kolory Provocater są nieziemskie. Odpowiednio napigmentowane , a ich trwałość hmm jeszcze nie miałam okazji na sprawdzenie (czekałam na zestaw startowy, a teraz na dodatki do ozdób i szablony do przedłużania paznokci). Oczywiście sprawdzę lakiery na wzorniku, by chociaż w ten sposób wam zaprezentować cudowności. Gęstość lakierów oceniam rewelacyjnie, nie spływa z pędzelka co jest bardzo ważne.




Pewnie ciekawi was co za kolory wybrałam tak więc zaczynam od:




Share Base- wybrałam go, ponieważ oglądając tutoriale z jego użyciem o przedłużaniu paznokci stwierdziłam, że musze go mieć.



Kolejnym lakierem jest kolor:



nr.95 Neon Orange- uwielbiam kolor pomarańczy czy marchwi na paznokciach, dlatego zdecydowałam się na ten kolor



Trzecim i zarazem ostatnim kolorem jest:



nr.92 Purple Euphoria- kolor mnie zauroczył od pierwszego wejrzenia, gdy zobaczyłam go na fanpagu Provocater jak się pięknie prezentuje na paznokciach


Tak się prezentuje moja nagroda. Atutem lakierów jest świetna i ekskluzywna buteleczka,idealna do utrzymania w dłoni, co ułatwia malowanie paznokci. Buteleczka jest kusząca, efektowna i nie jednej z nas się spodoba nie unikając jej zawartości.Pojemność to 7ml sprawia, że lakier zyskuje swoich zwolenników spośród amatorów i profesjonalistów, którzy chcą zapewnić siebie i klientów, że lakier się szybko nie skończy.




Cena lakieru Provocater to 29,99, prawda że świetna cena?! Możecie je kupić TUTAJ, oraz w sieci Drogerie Polskie .

Na dodam, iż jest to moja druga nagroda od Provocater za która serdecznie dziękuję. O poprzedniej pisałam TUTAJ.

Zapraszam jeszcze was do sklepu on-line Provocater oraz do obserwowania FB

Komentarze