Provocater -nagroda

Dziś  ok.godz 12.30 odebrałam przesyłkę od kuriera DHL z nagrodą z konkursu zorganizowanego na fb przez Provocater. Zasady konkursu były dziecinnie proste, nie trzeba było malować paznokci, tylko polubić Provocater (lubię już przed konkursem), dodać komentarz i zaprosić koleżanki. I HURRA UDAŁO SIĘ!!!

Jestem mega szczęśliwa bo marzy mi się robić paznokcie metodą hybrydową. Jestem na etapie narazie kompletowania uroczego zestawu,który będzie powalał wszystkich wokół :-) :-) :-) Szukam w przystępnej cenie zestawu startowego, wiadomo jako niepracująca mama muszę liczyć się z kosztami, ale marzenie napewno się spełni mam nadzieję w niedalekiej przyszłości. Jako początkująca nie musi to być mega niewiadomo co, bo z pewnością będzie zestaw kompletowany o nowości z biegiem czasu. Marzec, kwiecień będzie ciężko bo wyjeżdżamy jeszcze do moich rodziców , ale napewno po powrocie będę miała swój zestaw.

To tyle tego złego :-) ,a teraz coś najlepszego:

Provocater poznałam jakiś czas temu przypadkiem, wirtualnie ale to już jest coś. Bardzo mi się spodobała strona, codzienne posty z pieknymi stylizacjami

Provocater to marka oferująca najwyższej jakości produkty, które kupisz na stronie on-line oraz w sklepach stacjonarnych.



A co kupisz?

 Provocater oferuje lakiery hybrydowe, bazy/top, preparaty, akcesoria oraz zestawy startowe. Lakiery kosztują 29.99 zł, a wybór kolorów ogromny,a cena nie jest wygórowana ja na rewelacyjny produkt (sprawdziłam, gęstość jest idealna).





A teraz opowiem o mojej nagrodzie:

Są to 3 lakiery hybrydowe w pięknych butelkach, które wyglądają zabójczo. Kolory lakierów sama wybierałam  spośród oferty na stronie.

01 White - tradycyjny kolor, idealny do każdych zdobień oraz jako czysty kolor bez wzoru.

70 Blue Sky - piękny kolor, widziałam na zdjęciach jego subtelność.

15 Citrus - cudownie będzie prezentował się wiosną, można zrobić z innymi kolorami ombre jak również wykonać zdobienia.


Zapraszam na stronę https://provocater.pl/ w celu poznania oferty oraz ewentualnych zakupów.

Zachęcam również do obserwowania strony fb Provocater, codziennie piękne stylizacje wykonane przez fanów strony, które z łatwością można wykonać samemu, bądź troszkę trudniejsze. To już tylko kwestia czasu i chęci.

Pragnę podziękować za cudowną nagrodę!!!

Komentarze

Prześlij komentarz