Essence, Stay All Day Make-up


Jednym z podstawowych kosmetyków kolorowych jest podkład, to dzięki dobrze dobranemu odcieniowi moja twarz wygląda nieskazitelnie, no prawie 😁. Jakiś czas temu kupiłam na szybko podkład w płynie Essence, odcień 10 Soft beige.


Nie oczekiwałam cudów od niego bo miał tylko chwilowo zagościć w mojej kosmetyczce. A tu proszę już od pierwszego użycia miło mnie zaskoczył. Mam odcień 10 Soft beige, który fantastycznie współgra z moją cerą. Świetnie kryje, wyrównuje koloryt oraz matuje skórę i właśnie na tych 3-ech efektach mi zależało. Ponadto na twarzy nie pozostawia plam ani efektu maski.



Podkład
Essence stay all Day Make-up jest trwały i to kolejne miłe zaskoczenie, ponieważ nie muszę poprawiać makijażu w ciągu dnia. W dodatku jest wydajny, już niewielka ilość świetnie kryje i wyrównuje koloryt skóry.


Podkład znajduje się w butelce z pompką, dzięki czemu bardzo łatwo się go używa i dozuje odpowiednią ilość produktu. Mam go już dobre 3 miesiące i jeszcze pewnie mi starczy na długo. 


Podsumowując podkład Essence stay all Day makeup idealnie nadaje się do cery tłustej i mieszanej, oczywiście mogą go również stosować osoby z cerą suchą. Konsystencja podkładu jest płynna, nie zasycha, a mimo to świetnie matowi skórę. Używając go zapomniałam kupić jego poprzednika i chyba przy nim zostanę na dłużej. 

Komentarze