MyVita, Srebro koloidalne płaskocząsteczkowe

Od lat zmagam się z cerą trądzikową, zdarza się, że przez kilkanaście dni moja skóra wygląda zdrowo. Najgorszy czas to miesiączka, właśnie wtedy moja skóra wygląda okropnie. Niestety długo walczę z trądzikiem, a efekty są mizerne. Od pewnego czasu czytałam dużo srebrze koloidalnym, który okazuje się produktem bardzo wartościowym.

Srebro koloidalne jest produktem stworzonym przez zawieszenie niewielkich cząsteczek srebra w płynie. Posiada właściwości silnie antybakteryjne i wzmacnia organizm. Srebro koloidalne działa bardzo szybko, a jest stosowany m. in. w problemach z dziąsłami, wrzody, usuwanie kurzajek, zapalenie spojówek czy łuszczyca, a nawet trądzik. Srebro ma wiele innych zastosowań, ale dziś przychodzę z recenzją Srebra koloidalnego płaskocząsteczkowego z MyVita.

Srebro koloidalne niejonowe to zawieszone w oczyszczonej wodzie nanocząsteczek srebra. Używam produktu od miesiąca, efekt jego stosowania miło mnie zaskoczył. Skóra jest matowa, a do tego idealnie oczyszczona z zaskórników, również trądzik zniknął i się nie pojawia podczas miesiączki. Zmiany skórne po trądziku są zregenerowane, a w dodatku podrażnienia zminimalizowane.


Srebro koloidalne z MyVita świetnie przyspiesza gojenie się ran, łagodzi stany zapalne oraz niweluje trądzik i regeneruje skórę. Fantastycznie oczyszcza skórę oraz neutralizuje działanie wirusów i bakterii. 

Moja skóra zyskała dzięki niemu zdrowy wygląd, a ponadto twarz nie poci się jak przed jego użyciem.


Komentarze