Pixie Cosmetics, Minerals Love Botanics & Mega Matte Kapok tree powder


Na dziś przygotowałam recenzję o podkładzie mineralnym ze złotem oraz opowiem o pudrze matująco-wygładzającym z Pixie Cosmetics. Wpis zacznę od mineralnego podkładu, który łączy w sobie składniki mineralne i roślinne.

Od zawsze używam podkładów w formie płynnej, a sypki podkład to jest mój debiut. Mam kolor Classic tan, który świetnie dopasowuje się do mojego kolorytu skóry. Dzięki sypkiej formie zapewnia skórze perfekcyjny makijaż. Jest to kosmetyk idealny na lato i wiosnę, pozwala skórze oddychać.



Bardzo fajnie się nim pracuje, ładnie się go nakłada pędzlem jak i gąbeczką, chociaż ja polubiłam pędzlem. Cera po nim wygląda naturalnie i świeżo, a przy tym świetnie kryje niedoskonałości i wyrównuje koloryt skóry. Ponadto jest trwały, utrzymuje się przez cały dzień bez osypywania, zmazywania. Nie zbiera się w kącikach ani nie podkreśla zmarszczek.

Drugim kosmetykiem, który skradł moje serce jest Puder matująco-wygładzający. Wybrałam go, ponieważ moja skóra jest tłusta i lubi po kilku godzinach się świecić. Puder świetnie ujarzmił moją skórę i stał się nieodzownym kosmetykiem do makijażu.
Puder tak samo jak podkład nie przesusza skóry, a wręcz tworzą lekki filtr ochronny. Rewelacyjnie matowi skórę oraz ma właściwości pochłaniające sebum.

Konsystencja pudru jest sypka, dobrze zmielona o białej barwie, natomiast na twarzy nie pozostawia białej powłoki. Ładnie się rozprowadza, nie osypuje się, a w dodatku wygładza skórę.

Oba kosmetyki sprawiły, że moja skóra wygląda zdrowo, makijaż jest naturalny, a przy tym trwały. Kosmetyki otrzymałam w wersji Refill, znajdują się w strunowych woreczkach, a ja je przełożyłam do pojemniczków dla łatwiejszego użycia. Mimo małej wersji są bardzo wydajne i warte swojej ceny. Ślicznie wyglądają vna skórze oraz długo się utrzymują. Puder może być użyty na tradycyjnym makijażu, powoduje, że makijaż jest trwalszy. Natomiast podkład można użyć na bazie, a przede wszystkim bezpośrednio na skórze.

Z przyjemnością mogę wam polecić produkty z Pixie Cosmetics, które znajdziecie TUTAJ.

Komentarze