Joanna, Multi Blond Intensiv, Rozjaśniacz do włosów


Jeszcze parę lat temu byłam blondynką, nie naturalną, ale dzięki rozjaśniacza. Niestety rozjaśniacz sprawił, że moje włosy się spaliły, dosłownie. Wyglądały jak suche siano, z tego powodu unikałam rozjaśniania włosów, aż ostatnio postanowiłam zaryzykować i kupiłam rozjaśniacz z Joanna Multi Blond Intensiv.

Jest to rozjaśniacz do całych włosów, który może rozjaśnić włosy nawet do 5 tonów. Produkt zawiera ekstrakt z protein jedwabiu, którego zadaniem jest ochrona włosów podczas rozjaśniania.

Kupiłam ten rozjaśniacz, ponieważ chciałam uzyskać z innej farby czerwony kolor na włosach. Z racji, że miałam nie miłe doświadczenia z tego typu kosmetykiem nałożyłam go mniej i krócej trzymałam na włosach. Ogólnie krzywdy nie zrobił, rozjaśnił mi włosy, a po nałożeniu czerwonej farby efekt jest nawet fajny.

Rozjaśniacz nawet rozjaśnił mi włosy, ale szczególnie u nasady czyli moje naturalne włosy. Bardzo dobrze się miesza na papkę oraz ładnie się rozprowadza. Nie uczulił ani nie podrażnił skóry, a ponadto nie wydziela nieprzyjemnego zapachu.

Komentarze

  1. to najlepszy rozjaśniacz jakiego używałam,i jedyny jaki używam po przejściach z innymi,mam z natury ciemne włosy,jestem szatynką,to taki ciemny kolor bez wyrazu,inne rozjaśniacze paliły skórę i zmieniały włosy po kilku użyciach do żółtych,włosy były po nich skołtunione i sianowate,koszmar,grzebień potrafił mi się na nich złamać,kupiłam joannę multiblond i miło się zaskoczyłam,łatwa aplikacja,żadnego palenia skóry,mam krótkie włosy,więc użyłyśmy jednego opakowania na moje włosy i mojej Mamy,włosy jaśnieją w wyznaczonym czasie,bardzo ładny,naturalnie wyglądający,jasny blond,a włosy wyglądają dużo lepiej niż przed farbowaniem,są miękkie i błyszczące,gdybym potrzymała kilka minut dłużej stałyby się białe jak śnieg,wiem bo Mama tak zrobiła i jest zachwycona,obecnie rozjaśniam włosy już czwarty raz i już zawsze będę używać joanny,co ciekawe to bardzo tani produkt,więc na początku nie byłam ufna (kupiłam bardzo drogą farbę i po kilku myciach głowy zaczęła schodzić w kawałkach!),tutaj tak nie ma,utrzymuje się aż włosy nie odrosną,polecam wszystkim,szczególnie tym z cienkimi i słabymi włosami,ja mam takie z natury.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz