BioDermic, kuracja kolagenem



BioDermic poznałam już dawno, miałam okazję testować Maskę kolagenową, a recenzję o niej znajdziecie TUTAJ. Na dziś natomiast przygotowałam recenzję, aż 3 kosmetyków z BioDermic:
- Serum kolagenowe
- Krem na dzień z kolagenemorskim
- Krem na noc z kolagenem morskim

Kosmetyki wylicytowałam na stronie DressCloud, ponieważ zależało mi na Serum kolagenowym, od którego zacznę wpis.

Serum kolagenowe z BioDermic ma za zadanie poprawić kondycji skóry, zadbać o elastyczność i jędrność skóry.
Kosmetyk świetnie nawilża, skóra jest napięta, a zmarszczki mniej widoczne. Nie odmładza, ale sprawia, że skóra wygląda zdrowo i jest elastyczna, jędrna i gładka.

Krem na dzień z kolagenem morskim wspomaga pracę Serum kolagenowego w eliminacji zmarszczek. Dzięki zawartości naturalnych i aktywnych składnikom poprawia owal twarzy, lekko loftinguje oraz napina i ujędrnia skórę. Nie wysusza skóry, a przy tym dodaje sprężystości i elastyczności. Nie gryzie się z kosmetykami kolorowymi, a wręcz świetnie się sprawdza jako baza.

Krem na noc z kolagenem morskim to nic innego jak terapia przeciwzmarszczkowa na noc. Krem nie zapycha porów, zapewnia skórze odpowiednie nawilżenie, dba o jej elastyczność i jędrność poprawiając owal twarzy. Ładnie łagodzi rysy, niweluje widoczność zmarszczek oraz wygładza skórę.

Wszystkie produkty mają kremową konsystencję o białej barwie, ponadto zapach jest delikatny chociaż może być drążniący. Kosmetyk przyjemnie się nakłada, szybko wnikają w głąb skóry i pozostawiają ją gładszą i delikatną.
Posiadam produkty w wersji mini, kremy maja o 10ml, natomiast serum 8ml, a mimo to starczyły na kilka użyć, są wydajne.

Komentarze

  1. Nie znam tych kosmetyków, ale obiecuję, że przyjrzę się im bliżej. Obecnie szukam kremu przeciwzmarszczkowego na https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/najlepsze-kremy-przeciw-zmarszczkom-40 Postanowiłam w końcu zadbać o swoją cerę jak należy. Nie wiem dlaczego do tej pory pomijałam pielęgnację twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie czeka w tym miesiącu zakup kosmetyków i butów - https://butymodne.pl/klapki-damskie-c10782.html Zdecydowanie muszę uzupełnić swoją garderobę i kosmetyczkę. Po ostatnim przeglądzie niewiele rzeczy zostało... Też tak czasami macie, ze jak was weźmie na porządki to leci wszystko do kosza?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz