BingoSpa, Slim&Strong, Koncentrat 100% cynamonowo-kofeinowy z L-carnitine


Od zawsze marzyłam by być szczuplejsza, chociaż kilka cm z brzucha mogło mi ubyć. Kto wie może marzenie się w końcu spełni za sprawą Koncentratu Slim&Strong z BingoSpa.

Koncentrat 100% cynamowowo -kofeinowy z serii Slim&Strong marki BingoSpa, który już po kilku użyciach miło mnie zaskoczył chociaż początki były ciężkie. Pierwsze użycie wspominam tragicznie, wysmarowałam się folią spożywczą, a wszystko mnie piekło niemiłosiernie. Wytrzymałam raptem 10 min po czym szybko spłukiwałam produkt, a i tak dalej czułam pieczenie. Skóra mimo to była chłodna, a czułam jak pod skórą gorączkuje. Ale za to rano wstałam i czułam się rewelacyjnie.


Koncentrat zawiera maksymalną ilość olejków: cynamonowego, pomarańczowego, goździkowego i kofeiny, dzięki którym produkt działa podskórnie. Koncentrat jest preparatem do profesjonalnych zabiegów domowych dlatego należy stosować się do zaleceń producenta. Jak wspomniałam działa podkórnie zapobiegając powstawaniu cellulitu oraz redukuje tkankę tłuszczową.








Po pierwszym użyciu troszkę zmniejszyłam ilość produktu, po czym stopniowo zwiększałam zarówno jego ilość jak i długość stosowania.

W efekcie cellulit, który mi dokuczał po porodzie stał sie mniej widoczny. Skóra stała się gładssza i napięta. Obecnie jest to mój ulubieniec, który napewno na długo ze mną pozostanie.

Komentarze