Bell, Sculpting Long Lasting Make-up SPF15


Rzadko konturuję twarz, jakoś mi nie wychodzi, albo wychodzi , ale efekt mi nie odpowiada. Nie wiem już sama, ale czasem sięgnę po zestaw do konturowania i się nim pobawię. Zdecydowanie częściej używam sypkich zestawów niż na mokro, aczkolwiek zestaw do konturowania z Bell trafił do mnie w pudełku kosmetycznym i długo się do niego przełamywałam.

Nie jestem specjalistką w tym temacie , ale jakoś mi się udaje z nim fajnie współpracować.


Sculpting Long Lasting Make-up SPF15 z Bell, to fluid do konturowania twarzy na mokro. jest trwały i dość fajny, aczkolwiek przy mojej tłustej cerze używam go rzadko.






Zestaw mam w tonacji jaśniejszej nr.01, której kolory wyglądają dość nturalnie. bardzo łatwo się nakłada zarówno szczotką jak i gąbką i świetnie rozsmarowuje. Nie robi plam, ani prześwitów oraz makijaż wygląda naturalnie. Ponadto cera wyjade się po nim wypoczęta i świeża.

Reasumując fluid do konturownia jest nawet spoko, sprawia, że utrwala kontur twarzy.

Komentarze