Bell, Lip Liner Pencil


Jeszcze tak niedawno używałam konturówki do ust, potem tak jakby o nich zapomniałam. A ostatnio robiłam porządek i natrafiłam na konturówki, które bardzo często używałam. Szkoda jest mi je wyrzucić tak więc od nowa goszczą na moich ustach.

Konturówka do ust Bell jest jedną z ulubionych, jest bardzo wygodna w użyciu, zajmuje mało miejsca. 
Jest to konturówka bez temperowania, wystarczy ją wysunąć, dzięki wyposażeniu w niej mechanizmu wysuwającego.

Mam odcień nr.12, jest to kolor brązu z błyszczącym efektem. Fantastycznie sprawdza się do podkreślenia ust w konturze dla wypełnienia jasnymi lub brązowymi pomadkami. Nie wiem jak z ciemnymi kolorami się sprawdza.
Konturówka może być użyta do umalowania ust, jest miękka i dość wydajna.


Konturówka jest wydajna, nie waży się z pomadkami, a przy odpowiednim  przygotowaniu ust utrzymuje się naprawdę długo.

Stosuje ją najczęściej z jasnymi pomadkami lub nudziakami, udaje mi się stworzyć fajny efekt ombre na ustach. 

Komentarze