Miss Sporty, Studio Eyebrow Kit




Wrześniowa promocja w Rossmannie mnie pokusiła o zakup kilku kosmetyków w tym także zestawu do makijażu brwi z Miss Sporty. W sumie na ten zestaw zdecydowałam się na samym końcu, może jakby mi się udało kupić coś innego to bym pewnie koło tego zestawu przeszła obok. A tak to jest kolejny kosmetyk do brwi w mojej kolekcji.


Zestaw zawiera w sobie wos, dzięki któremu podkreślić można brwi oraz puder, który świetnie wykańcza makijaż brwi. Ponadto do zestawu dołączony jest specjalny pedzelek skośny i szczoteczka do rozczesania brwi.

Mam kolor 001 Medium Brown, który idealnie dopasował się do koloru moich brwi świetnie je podkreślając. Wosk używam sporadycznie (zdjęcia wykonałam przed użyciem) nie bardzo lubię nim pracować, a i takiej potrzeby nie mam.
Puder za to rewelacyjnie pokrywa brwi, dzięki niemu makijaż wygląda naturalnie, nie lubię zbyt ciemnych brwi.


Reasumując paleta przypadła mi do gustu, wosk jak i puder mają kremową konsystencję. Dołączony pędzelek i szczoteczka do brwi rewelacyjnie malują brwi oraz perfekcyjnie rozczesują. kosmetyk jest mimo to nie trwały, nie utrzymuje się długo, ale się  nie rozmazuje, świetnie kryje nawet braki włosków. Jest przy tym wydajny, napewno długo ze mną zostanie.

Komentarze