Eveline, Art Professional Make-up, Anti- Shine Complex Pressed Powder


Mając tłustą cerę stosuje tylko pudry i podkłady matujące. Skorzystałam także z promocji w Rossmannie bodajże we wrześniu. Kupiłam wtedy kilka kosmetyków kolorowych na które już dawno polowałam, no i tak nie udało mi się wszystkiego dostać. Udało mi się za to kupić puder mineralny z jedwabiem Eveline i nawet był mój kolot.

Jest to puder prasowany wzbogacony kompleksem Anti-Shine, który skutecznie matuje i ujednolica koloryt skóry. Jego delikatna i aksamitna struktura ułatwia jego równomierne rozprowadzanie, a ultralekka formuła nie zapycha porów. Jest dostępny w 6 półtransparentnych odcieniach, ja mam odcień Gold 35, który zapewnia mojej skórze jedwabisto-matowy oraz świeży wygląd.


Fantastycznie spaja się z podkładami płynnymi, nie robi plam ani prześwitów. Nie wywołuje podrażnień, nie zapycha porów ani nie podkreśla suchych skórek i zmarszczek. 
Świetnie kryje niedoskonałości, równomiernie się rozprowadza zarówno gąbką jak i pędzlem. Nie obciąża skóry, a w dodatku pozostawia ją świeżą i naturalną bez efektu maski. Świetnie utrzymuje się na skórze, mam tłustą cerę i u mnie na twarzy pozostaje całodzienny mat, do tego skóra jest gładka i pełna blasku.

Podsumowując puder jest świetny sprawia, że czuje się lekko i pewniej siebie. Perfekcyjnie kryje większe i mniejsze niedoskonałości. Na twarzy pozostawia długotrwały efekt matowej i delikatnej skóry. Nie ciemneje i nie tworzy plam na skórze, a ponadto jej nie wysusza.

Komentarze