Pinio, 3w1 Szampon, żel pod prysznic i płyn do kąpieli


Kosmetyki Pinio wybrał sobie syn urzeknięty pięknymi zapachami owoców. Mimo, że to ja dobieram odpowiednie kosmetyki do pielęgnacji skóry mojego synka to tym razem pozwoliłam by sam wybrał sobie kosmetyki do kąpieli.

Radosna truskawka - zapach dosłownie przypomina owocowe gumy maoam

Rajska malina - zaś pachnie jak guma mamba

Uśmiechnięty banan- pachnie niezwykle naturalnie, czyli bananowo

Konsystencja produktu jest kremowa, świetnie się pieni i idealnie pielęgnuje skórę oraz włosy. Nie podrażnia i nie uczula, a najważniejsze nie zawiera SLS, SLES i parafiny. W 97% kosmetyk jest stworzony z naturalnych surowców.

Produkt nie szczypie w oczy podczas mycia głowy. Świetnie oczyszcza skórę, jak również włosy, nie wysuszając ich. Włosy są delikatne i miłe w dotyku, a skóra jest mięciutka. Mimo łagodnych składników produkt dogłębnie oczyszcza i pielęgnuje. Utrzymuje skórę i włosy w odpowiednim nawilżeniu.

Reasumując Pinio 3w1 Szampon, żel pod prysznic i płyn do kąpieli to świetny produkt do pielęgnacji dzieci i niemowląt. Przy tym długo i pięknie pachnie owocami, dzięki czemu maluchom przyjemniej się kąpie i mycie główki nie jest straszne.

Komentarze

  1. Świetne kosmetyki do kąpieli ja również je używam są świetne i pięknie pachną są wydajne

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie moje dzieci lubia i chca jeszcze kupic

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz