Bourjois, Oh Oui! Brow Fiber, maskara do brwi


Przyzwyczaiłam się do wosków do stylizacji brwi, ale ostatnio miałam okazję testować maskarę do brwi, która skradła moje serce i nie tylko. Mam rzadkie brwi i codziennie je stylizujeby nie wyglądały blado przy podkładzie i pudrze, tuszu czy pomadkach do ust. Aczkolwiek nie lubię gdy są zbyt ciemne, wydają mi się wtedy nienaturalne i brzydkie.
Woski do brwi u mnie świetnie się sprawdzają, ale UWAGA! Tusz do brwi Bourjois też mnie nie zawiódł i sprawił, że brwi wyglądają estetycznie i pięknie.

Maskarę do brwi Oh Oui! Bourjois testuję dzięki wizaz.pl i był to strzał w dziesiątkę. Opakowanie jest standardowe dla tuszy do rzęs, w kształcie klepsydry wyposażonej w mini szczoteczkę o stożkowym kształcie. Stożkowa szczoteczka łatwo i precyzyjnie aplikuje produkt.

Mam kolor 003 Brown, który jest idealnie dopasowany do mojej ciemnej karnacji i ciemnych włosów. Świetnie podkreśla kształt brwi i oplata każdy włos kolorem, rewelacyjnie je rozczesuje. Używam go samodzielnie jak również z woskiem zapewniając tym samym mega utrwalenie przez cały dzień.


Maskara fanstastycznie tworzy makijaż od jasnego do ciemnego efektu, wietnie stopniuje intensywność koloru. Precyzyjnie rozczesuje włoski, nie obciąża ich i nie plącze.

Reasumując Bourjois, Oh Oui! Brow Fiber to maskara do brwi, która stała się moim ulubieńcem, świetnie rozczesuje włoski, pięknie podkreśla kształ brwi i gwarantuje trwałość od wczesnego ranka do późnego wieczora bez znikania i rozmazywania. Nie uczula, nie obciąża, a brwi wyglądają naturalnie.

Komentarze

Prześlij komentarz