Shefoot Złuszczająca maska do stóp z jednorazową skarpetką


Lato w pełni, a nasze stopy proszą się o pielęgnację. Moje są sczególnie wrażliwe i staram się zapewnić im optymalną opiekę.
Zaprezentuje wam dziś maskę do stóp w formie skarpetek marki Shefoot. Zatem zapraszam na recenzję Złuszczającej maski do stóp z jednorazową skarpetką (opakowanie zawiera 2 skarpetki na jeden zabieg) Shefoot


Złuszczająca maska do stóp Shefoot to domowy zabieg złuszczający zrogowaciały, twardy naskórek z ekstraktami z rooibos, miodu i owoców cytrusowych. jest to innowacyjny produkt, skarpetki nasączone są złuszczającą maską do stóp na bazie, silnie działających skłądników zmiękczających i złuszczających naskórek i kwasu mlekowego, mocznika i kwasu glikolowego, wspieranych naturalnymi ekstraktami z owoców cytrusowych.



Skarpetka ma rozmiar uniwersalny więc pasuje na każdą stopę, a do tego jest łatwa w użyciu. Producent zaleca użycie skarpet przez 60 minut, a dla mnie to czas bez ruchu, którego nie znoszę. dlatego by miło było je stosować włożyłam dodatkowo bawełniane skarpetki, fakt gorąco było, ale mogłam jednocześnie wykonywać swoje obowiązki.



Maska złuszczająca działa długo, od jej pierwszego zastosowania efekty utrzymują się od 7-10 dni, przez ten czas skóra stóp się intensywnie złuszcza, u mnie aż za bardzo bo zaczęła mi pękać pięta i teraz walczę z popękaną piętą prawej stopy, a lewa jest gładka jak pupcia niemowlęcia. 
Martwy naskórek znika ze stóp niczym skóra węża, potrafi dosłownie odchodzić płatami przypominając schodzenie skóry po poparzeniu słonecznym. 

Komentarze

  1. Koniecznie muszę wypróbować tą maskę, miałam jakiś czas temu skarpetki złuszczające z innej marki i nie do końca byłam zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz